אי אפשר להתעלם מזה, בשנים האחרונות הפרסום באינסטגרם הפך לפופולארי ומבוקש יותר ויותר.
כיום, מגוון רחב של עסקים משתמשים באינסטגרם כדי לייצר לעצמם לקוחות חדשים,
לשמור על הלקוחות הקיימים ולהגדיל את המודעות למותג שלהם.
איך מרימים קמפיין אינסטגרם מושלם ומשיגים תוצאות מעולות? קבלו מאיתנו 3 טיפים מנצחים:
אינסטגרם הפכה להיות הפלטפורמה המובילה לפרסום בקרב עסקים רבים ומגוונים.
חברות גדולות כגון חברות אופנה, חברות נדל”ן ועוד, פונות אל האינסטגרם וממקדות את רוב הקמפיינים שלהם בו.
למרות זאת, עדיין ישנן חברות גדולות שלא הרימו אף לא קמפיין אחד באינסטגרם. לשם השוואה,
חברות שבוחרות לפרסם תוכן באינסטגרם נהנות מפי 15 יותר מעורבות מאשר בכל פלטפורמה אחרת.
הכל בחיים זה טיימינג
כמו בכל קמפיין פרסום, בכל פלטפורמה אחרת – חשוב לזהות את הרגע הנכון והמתאים ביותר עבור הקמפיין.
אם בחרתם להשקיע תקציב בקמפיין, חכו לעיתוי בו הקמפיין יתיישר עם המטרות העיקריות שלכם.
חכו לרגע בו אתם “משיקים” את המותג ושלבו מוצר חדש או שירות חדש שישיג עבורכם חשיפה גדולה הרבה יותר.
אם יש לכם מוצר חדש או שירות חדש שאתם יודעים שבקרוב תוכלו להעניק ללקוחות – מדובר בעיתוי מצוין לקמפיין אינסטגרם מצליח.
כדי להבין מהו עיתוי מעולה, כדאי להכיר את הסיפור של חברת “אפל” המהווה דוגמה מעולה לחברה שבמשך שנים – לא הפעילה חשבון אינסטגרם.
קצת לפני שהשיקה את הסמארטפונים החדשים שלה: אייפון XS ואייפון XS Max,
היא השיקה קמפיין באינסטגרם והתוצאות בהתאם – מאות אלפי תגובות, עוקבים ושיתופים תוך שעות בודדות בלבד.
הגדירו יעדים שניתן למדוד
הבסיס לכל מסע פרסום הוא הגדרת יעדים שניתן למדוד, כך שניתן יהיה לדעת בסופו של תהליך האם הקמפיין הצליח והשיג את המטרות עבור החברה.
גם כאן הסיפור איננו שונה, אם החלטתם להרים קמפיין אינסטגרם עבור המותג שלכם, הגדירו מראש יעדים שתוכלו למדוד (עוקבים חדשים, לייקים, מעורבות, לידים)
כך שתוכלו גם למדוד את הקמפיין ואת ההצלחה שלו וגם להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
עשו זאת לפני שהקמפיין עולה לאוויר ולא תוך כדי תנועה, כדי שתוכלו לעקוב אחר הקמפיין באופן שוטף, לתקן, להתאים ולשפר את הקמפיין במקומות הנדרשים על מנת שהוא יעמוד בציפיות שלכם ומעבר לכך.
נעים להכיר, הלקוחות שלכם
כלל חשוב וקריטי לפני שיוצאים בקמפיין פרסום באינסטגרם, הוא להכיר את הלקוחות שלכם ואת אופן השימוש שלהם בפלטפורמה.
אנשים שמשתמשים באינסטגרם עושים זאת מסיבות שונות. חלק אוהבים את התמונות, חלק את הסרטונים וחלק את האינטראקציה עם המותג.
דברו עם קהל היעד שלכם באופן ישיר ותשאלו אותם מה הם אוהבים לראות ולעשות באינסטגרם – כך תוכלו להתאים את הקמפיין שלכם
ולפתח אסטרטגיה פרסומית שתענה על הדרישות והרצונות של הלקוחות שלכם.