באמצעותSimilarWeb נוכל לנתח ולחקור פעילות של אתר אינטרנט שונים. איך זה עוזר לנו?
מה זה סימילרוובSimilarWeb) )?
סימילרווב הוא כלי פיתוח ישראלי אשר מיועד לניתוח ומחקר של פעילות אתרי אינטרנט שונים. חברת סימילרווב עושה שימוש במידע שנאסף מתוספים לדפדפן שהיא מציפה וכן במידע אנונימי שניתן למצוא ברחבי הרשת.
לרוב, קהל היעד של השירות אותו מציעה סימילרווב מורכב מחברות גדולות אשר נוהגות להפיק תובנות עסקיות ואסטרטגיות מן הנתונים המופקים באמצעות המערכת.
אך במידה ומדובר בשימוש נקודתי מפעם לפעם, גם עסקים קטנים יוכלו להיעזר בשירותים אותם המערכת מציעה.
מה ניתן לבצע באמצעות סימילרווב?
1. המערכת מאפשרת ביצוע חקר מתחרים מקיף ויסודי שכולל לא מעט אספקטים. באמצעות ממשק נוח ואפקטיבי, תוכלו להשוות פרמטרים שונים ביחס לתנועת גולשים לכמות של עד חמישה אתרים בעת ובעונה אחת. כמו כן, תוכלו לאתר את המקומות שבהם למתחרים קיים יתרון על העסק שלכם.
2. המערכת מאפשרת קבלת נתונים בנוגע למקורות התנועה באתר – מידע גיאוגרפי של הגולשים באתרי המתחרים, מילות החיפוש שנעשה בהן שימוש, ההפניות אשר הובילו את הגולשים לאתר מלכתחילה ועוד.
3. נתונים הנוגעים למעורבות משתמשים. המידע יכלול בעיקר נתונים אודות זמן השהייה הממוצע של גולשים באתר, מספר הצפיות הממוצע בדפים באתר, שיעור הנטישה של גולשים והכוונה ספציפית לעמודים הפופולריים באתר.
4. התפלגות מקורות התנועה לאתרי המתחרים:
- כמה מן התנועה שמגיעה למתחרים שלכם היא תוצאה ישירה ואורגנית של מנועי החיפוש?
- כמה מהתנועה אפשר לזקוף לזכותן של הרשתות החברתיות?
- מהו שיעור התנועה הישירה לאתר?
- מהי כמות הגולשים אשר הגיעו מהסושיאל?
- מה הטעם בקמפיין דיוור אלקטרוני והאם כדאי להשקיע בו? או במילים אחרות, כמה גולשים הגיעו אליכם כתוצאה ממנו?
5. כידוע רב הגולשים יגיעו אליכם דרך הסמארטפון, אך האם אתם יודעים באילו מכשירים מדובר?
באמצעות המערכת תוכלו לגלות. כך תוכלו להבין האם קיימים פערים בחוויות השימוש במכשירים מסוימים ומה עליכם לעשות על מנת להתגבר עליהם.
6. מתי בפעם האחרונה ביצעתם ניתוח מתקדם של מילות מפתח מול המתחרים?
כשמדובר בתחרות על המיקום האורגני של מילות מפתח מובילות, ידוע שכל עליה או ירידה יכולה לחולל שינוי משמעותי, לטובה או לרעה בתנועה האורגנית לאתר. דבר שמשפיע באופן ישיר גם על אחוז המכירות.
המערכת תאתר עבורכם את מילות המפתח עליהן מדורגים המתחרים ותאפשר לכם להיחשף למילות המפתח באמצעותן מגיעה התנועה הרבה ביותר לאתר.
רוצים להמציא את הגלגל? אין בעיה! המערכת תעזור לכם למצוא מילות מפתח חדשות, שטרם היו בשימוש, אשר יגדילו עבורכם מכירות.
7. זוכרים איך עושים חקר מילות מפתח בגוגל אנליטיקס? כי אנחנו כבר כמעט הספקנו לשכוח. היום יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות. מערכת סימילרווב תסייע לכם בניתוח מילות המפתח בדיוק, בקלות ובמהירות.
8. תמיד רציתם לדעת מה המתחרים שלכם עושים שאתם לא?
SimilarWeb תסייע לכם להבין באמצעות אילו קמפיינים ממומנים המתחרים החזקים שלכם הגיעו לפסגה.ו לא פחות חשוב, מהן מילות המפתח בהן הם משתמשים לצורך טרגוט.
9. מי אתה, “משפך שיווקי”? ואיך מנתחים אותך?
SimilarWeb תעזור בניתוח המשפכים השיווקים של המתחרים ותאתר עבורכם את דפי הנחיתה שלהם.
10. איך נראים המתחרים שלכם (מקרוב) ברשתות החברתיות? ומה זה שם, מאחורי הקלעים?
אם אתם רוצים לקבל תמונה שלמה ואיכותית באשר לפעילות המתחרים –
תצטרכו לנתח את הפעילות שלהם ברשתות החברתיות, להכיר את הקמפיינים הנוכחיים שלהם וכמובן להבין מהי הפעילות שמתבצעת ובאמצעות אילו קמפיינים.
11. ואחרונות חביבות הן האפליקציות!
שאלתם את עצמכם פעם, מה אתם יודעים על הפעילות של המתחרים בכל הקשור לזירת האפליקציות?
מערכת SimilarWeb תציג לכם תמונה שלמה על מידת הפופולריות של האפליקציות שלהם (כולל משובים המתקבלים עליהן), כמות ההורדות שבוצעו עד כה ועוד.
רוצים עוד? קבלו!
באמצעות המערכת תוכלו להבין גם מהן מילות המפתח הפופולריות, אשר באמצעותן הגיעו משתמשי האפליקציה, לאפליקציה.
אז מה אתם אומרים, גם העסק שלכם יכול לעשות שימוש בסימילרווב? לפרטים נוספים על השימושים השונים במערכת, אתם מוזמנים לפנות לכל אחד מאנשי הצוות של מדיוס.