למה אתם חייבים אתר אינטרנט עבור העסק שלכם?

אם לא ידעתם כמעט כל עסק פיזי, חייב להיתמך בפלטפורמה דיגיטלית שתגרום לו להמריא

אנחנו חיים במציאות מתקדמת שבה הקלישאה הבאה נכונה מאד לגבי נוכחות אינטרנטית: אם אתה לא שם, אתם לא קיים.

אם אין לך נוכחות ברשת, העסק שלך עלול לא ליהנות מהיתרונות של עסקים אחרים ולא להיות משווק נכונה.

קבלו מאתנו עשר סיבות חשובות להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם:

  1. באמצעות האתר, העסק שלכם פתוח 24/7, 365 ימים בשנה. גם בשבתות וחגים כאשר אתם מבלים עם המשפחה.

  2. מי לא חולם על קטלוג אינטרנטי שיכול להחליף את פניו ולהשתנות כל הזמן?
    אתר האינטרנט הוא סביבה אשר קל, זול ומהיר לעדכן ולשנות. היכולות של אתר אינטרנט הן כמעט בלתי מוגבלות ומאפשרות לכם, כבעלי עסק, לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מידע ספציפי יותר.

    טקטיקה נוספת שעובדת טוב היא שימוש בקופונים שזמינים רק לעוקבים שלכם באינסטגרם.

  3. מהיום, אתם נגישים יותר!
    ישנם לא מעט לקוחות, אשר מעדיפים לבצע את רכישותיהם באינטרנט באופן כמעט תמידי.

    נוח להם שהכל נגיש אליהם, מגיע במשלוח עד פתח דלתם, לא מצריך מהם להשקיע זמן, לשרוף דלק ולהתארגן במיוחד כדי לצאת מהבית. פשוט נוח להם שהכל מגיע ישר לכף ידם.

    הלקוחות האלה עשויים להתגלות כנתח משמעותי מקהל היעד שלך, אותם הכי קל לתפוס והכי כואב לפספס.

  4. שירות לקוחות טוב יותר
    תשובות לשאלות באתר שלך יינתנו באופן אוטומטי, מיידי וזמין ללקוח הפוטנציאלי, גם בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הלילה המאוחרות, בהן העסק שלך עדיין לא נפתח. הן יאפשרו ללקוחות שלך להתעניין ולבקש מידע נוסף.

  5. הוזלת עלויות
    הידעתם? כיום יש לא מעט עסקים אשר החליטו לחסוך לעצמם את עלות השכירות הגבוהה, חשבונות החשמל השוחטים וכל שאר ההוצאות המגיעות עם הביטוי ‘עסק בנוי’.

    מכירת מוצרים דרך האינטרנט היא זולה הרבה יותר, כאשר הסחורה היא בדיוק אותה הסחורה.

    אפשרו קנייה מאובטחת ללקוחות שלכם והיו בטוחים שמחזור המכירות השנתי שלכם הולך להכפיל ואף לשלש את עצמו.

  6. גאוות יחידה
    עורכי דין, רופאים, יועצים פיננסיים, בדרנים, מתווכים וכל נותני השירות חייבים ליידע את לקוחותיהם שהם נמצאים גם כאן, במקום הקטן הזה שנקרא- האינטרנט!

    אל תצטנעו, הראו נוכחות. מאות אלפי גולשים יפנו דווקא לרשת וישוו בין אתרי אינטרנט השונים כאשר הנראות והבולטות הן האלמנטים החשובים ביותר.

  7. סקר שוק מקיף
    ידע זה כוח! אספו מידע על לקוחות קיימים ופוטנציאליים, היעזרו בשימוש בטפסים ובסקרים העומדים לרשותכם. אין דבר כזה יותר מדי מידע.

  8. הנאה מיידית בקליק
    רובנו עסוקים וטרודים רוב ימות השבוע ואנשים עסוקים לא אוהבים לחכות למידע. לכן, עליכם לספק ללקוחותיכם הפוטנציאלים את מה שהם רוצים ובזמן שהם רוצים.

    אל תתמהמו עם מידע, כי בזמן שאתם מתמהמהים – הלקוחות שלכם בדרך לבעל המקצוע הבא ואולי הוא יהיה מהיר יותר מכם.

  9. גיוס עובדים בקלות
    מחפשים עובדים לעיתים תכופות? תוכלו להשתמש באתר האינטרנט לצורך גיוס עובדים בקלות וביעילות. תוכלו גם לשלב טופס צור קשר ייעודי לשם מטרה זו.

  10. טעם של עוד
    לא תאמינו כמה פשוט להיכנס ללקוחות הפוטנציאלים שלכם לתודעה. שילוב של ניוזלטר יסייע לכם בהשגת תוצאות.

    הרשמה לניוזלטר שלכם (שהיא בעצם יצירת מאגר לקוחות אינטרנטי לכל דבר ועניין),אשר תציע הנחה מסוימת ברכישה הנוכחית או ברכישה הבאה, תמשוך יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים לרצות להתעדכן בכל הקשור בכם.