כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום בלינקדאין

הכירו את הרשת החברתית שעד היום העדפתם להתעלם מקיומה. למי הפרסום בלינקדאין מתאים ואיך עושים את זה נכון?

אז מי את, לינקדאין? מה את מציעה לנו ומה הופך אותך לשוק פרסום כל כך פופולרי אשר מכיל מעל 500 מיליון משתמשים מרחבי העולם, שמחצית מהם גולשים בך בתדירות יומיומית?

למעשה מדובר ברשת חברתית שמאגדת בתוכה בדרך כלל אנשים עצמאיים, בעלי עסקים, מנהלי חברות שונות ותאגידים וגם אנשים אחרים בעלי השפעה ו/או מובילי דעת קהל. מכאן אפשר להבין שלינקדאין היא רשת חברתית מקצועית יותר מפייסבוק ואינסטגרם, מעונבת יותר, עסקית למעשה אשר פונה לקהל בוגר יותר.

מה עושים הגולשים בלינקדאין? קוראים ומפרסמים מאמרים, מפרסמים את ההישגים המקצועיים שלהם, מביעים תמיכה באג’נדות, מחפשים עבודה, מחפשים עובדים, מתמקצעים, “מתמנגלים”, בונים נטוורקינג וכו’

אפשרות הפרסום בלינדאין לבעלי עסקים אחרים והאופציה לייצר שיתופי פעולה לצורך קידום מכירות לקהלי יעד של עצמאיים ובעלי עסקים, הופכת את לינקדאין לרשת החברתית המובילה בענייני פרסום לקהלי יעד אלה.

הפרסום בלינקדאין ניתן לסינון על פי פרמטרים שונים ומתקדמים, כאשר כל המידע הנאסף באמצעות הגולשים כבר כולל בדרך כלל את תפקיד המשתמש, מקום עבודתו הנוכחי ומידע נוסף המשמש לצרכי סינון.

מה זה אומר בעצם? זה אומר שתוכלו לפלח את הפרסום בלינדאין בצורה חכמה אשר תאפשר לכם להגיע ישירות למנכ”לים של חברות שמעסיקות מעל 100 עובדים, או לעצמאיים שעובדים לבד בעסק שלהם והכול בהתאם לפילטרים שתזינו בקמפיין הפרסום שלכם לאחר מחקר מעמיק שתבצעו.

אז למי הפרסום בלינדאין מתאים? לכל בעל עסק המציע שירותים או מוצרים לעסקים אחרים כלומר- .B2B 

מה בעצם תוכלו למצוא בלניקדאין?
  • התאגדות של קהל יעד ממוקד המורכב מאנשי עסקים, מנכ”לים ומשפיענים.
  • מערכת פרסום מתקדמת אשר השתכללה רבות בשנים האחרונות ומאפשרת סינון מתקדם בהתאם לצרכי הפרסום שלכם.
  • היות ומייקרוסופט רכשה את הפלטפורמה ממש לא מזמן, היא ביצעה מקצה שיפורים רחב ומתכננת עוד מגוון שיפורים בהמשך.
  • אופציית פרסום במגוון שפות כולל השפה העברית.
  • אפשרות פרסום בהודעות פרטיות, אופציה שמעלה את אחוז ההמרה באופן משמעותי.

שימו לב, לצד כל יתרונותיה, לינקדאין עדיין לא יכולה להתחרות במערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק.

אולם אם תרצו לפרסם לבעלי עסקים, מנכ”לים ובעלי תפקידים בכירים – אין ספק שזה המגרש בו כדאי לכם לשחק!
 

עוד יתרון חשוב ובולט בפרסום בלינקדאין, הוא היכולת להתחיל לפרסם גם מתקציבים נמוכים הנמדדים בכמה דולרים בודדים ביום בלבד.

החלטתם שאתם לגמרי שם, אבל אתם עדיין לא באמת שם?

הכנו לכם מדריך קצרצר להקמת קמפיין פרסום בלינקדאין :

  1. הקימו חשבון מנהל, פעולה קצרה שתגזול מזמנכם מספר דקות, היא מבוצעת בחינם ולא דורשת דמי רישום.
  2. על מנת להקים קמפיין חדש, תצטרכו לבחור את סוג המודעות או הקמפיין שתרצו להקים.
  3. בחרו שם לקמפיין שלכם, הגדירו את קהל היעד ואת אפשרויות ההנעה לפעולה.
  4. בשעה טובה! אם הגעתם עד פה, כעת תוכלו ליצור את המודעות לקמפיין שלכם. מבנה המודעה יהיה בהתאם לסוג הקמפיין או המודעות שבחרתם – אז קחו זאת בחשבון.
  5. הוסיפו פילטרים נוספים שיעזרו לכם למקד את המודעות לקהל היעד הרלוונטי ביותר. המלצה שלנו, שמרו את ההגדרות כתבניות לשימוש עתידי מהיר יותר בקמפיינים עתידיים.
  6. הגדירו את התקציב ותזמון המודעות שלכם (עלות פר הקלקה, עלות לאלף הודעות או אולי בכלל עלות לפי שיחה? הבחירה בידכם)
  7. עקבו אחר הקמפיין שלכם באדיקות: נתחו את נתוניו ובצעו שיפורים לאורך הדרך, הרעיון הוא להיות תמיד צעד קדימה לפני הקמפיין על מנת להשיג תוצאות טובות יותר ורבות יותר.
 צריכים עזרה בניהול נכון של הפרסום בלינקדאין? פנו לכל אחד מאנשי הצוות של מדיוס.